Ten z lidí, který se chce uchytit coby podnikatel na internetu, to má v nejednom ohledu těžké. Jakkoliv by se totiž mohlo zdát, že je zde dejme tomu nějaké obchodování snazší a výnosnější než v reálném světě, kde se musí navíc udržovat v chodu takzvané kamenné provozovny a kde je obvykle omezen okruh zákazníků jenom na lidi z dosažitelného okolí, není tomu tak. Pořídit si nějaké ty internetové stránky, na kterých by se daly provozovat podnikatelské aktivity, totiž není zase až tak těžké a také návštěvníků a uživatelů internetu, kteří by se mohli stát klienty těch na internetu činných podnikatelů, je hypoteticky neskutečné množství, jenže přimět někoho z těch zástupů lidí, aby navštěvoval právě nějaký konkrétní web, není ani trochu snadné. Ba je to často téměř nemožné.
A tak je na internetu sice značný potenciál, který se ale nikdy nepodaří plně využít. A jak dosáhnout toho, aby byl tento využit aspoň částečně, aby na internetu podnikající lidé nalezli aspoň tolik zákazníků, díky jejichž útratě by se dalo ekonomicky přežít?
Prosadit se mezi internetovou konkurencí pochopitelně možné je. Ale chce to mít v první řadě kvalitní internetové stránky a současně i náležitou propagaci těchto stránek. Protože jenom kvalitní a spolehlivě fungující reklama přiláká zájem lidí a jenom kvalitní a atraktivní internetová prezentace zajistí, že tento zájem neopadne a že bude završen nějakým tím ziskem.
A tak je naprosto pochopitelné, že internetoví podnikatelé sázejí na PPC Praha. Právě to je totiž jediný stoprocentně zaručený způsob, jak se na internetu mezi těmi nespočetnými konkurenty prosadit, jak dát široké veřejnosti o své nabídce vědět a přilákat ji. A to proto, že je to jediný typ propagace, u kterého se neplatí žádné peníze za teoretickou možnost, že bude někdo osloven, ale pouze za skutečně vzbuzený zájem potenciálních klientů. O který přece u reklamy jde.